Retourneren & Terugbetalingsbeleid

 DEFECT 

Als jouw product defect is geleverd, krijg je kosteloos een nieuwe. Stuur ons een mailtje met bewijs van het defect geleverde product en je bestelnummer naar: info@nodija.nl 

RETOURNEREN

Je hebt 30 dagen de tijd om het product retour te sturen. Neem simpelweg contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Als je afziet van het product en het wilt retourneren, is de retourlabel voor eigen rekening. Het product moet worden teruggestuurd naar ons fulfilmentcenter op het volgende adres, samen met een geldige retourreden: 

Het Arsenaal 43
1781 XR Den Helder

VERSTUREN

  1. Stuur een e-mail naar: info@nodija.nl met bestelnummer & reden van retouraanvraag.
  2. Verpak het product, in de originele verpakking samen met alle behorende accessoires. Mochten er onderdelen missen in het pakket, kan de retourzending geweigerd worden.  
  3. Stuur de retourzending naar bovenstaand retouradres. De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
  4. Plaats het retouretiket op een zichtbare plaats op het pakket.
  5. Ga naar één van de postpunten (een postkantoor of een pakketpunt) en verstuur jouw pakket.
  6. Een retourzending dient altijd te worden voorzien met een track & trace code. De klant is verantwoordelijk voor de verzending.
  7. Zodra het pakket ons magazijn bereikt, zal het product worden omgeruild of een terugbetaling worden geregeld. 

CONTACT

Neem contact met ons op via: info@nodija.nl en laat ons weten of je hulp nodig hebt met een retourzending of defect. Hiermee kan de klantendienst jou direct doorverwijzen naar de juiste afdeling, zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen helpen.

NODIJA
info@nodija.nl